سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا برادری که مادرت او را نزاده است . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----5516---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----0-----
تندباد

 

نویسنده: خاک
جمعه 85/10/8 ساعت 12:46 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام با اجازه آقا فری:

غضنفر میره پیش یه گاوه ، گاوه میگه : مااااااااااا ، غضنفر میگه ما بیشتر.

غضنفر  میره مسجد ، وقتی میخواد بیاد بیرون میبینه کفشاش نیست. میگه : افااااا ، من کی رفتم ؟

از غضنفر میپرسن شما همتون اینقدر ساده این؟ میگه: نه بابا، راه‌راهمون تو آفریقاست!

غضنفر مجری مسابقه بیست سوالی میشه، یارو ازش میپرسه، جانداره؟ میگه: نه. میپرسه: تو جیب جا میشه؟ غضنفر کلی فکر میکنه، بعد میگه:‌ تو جیب جا میشه اما اگه تو جیبت بریزی، جیبت ماستی میشه!

غضنفر میره خونه یک میلیونره، ‌دویست میلیون نقد می‌دزده. بعد زنگ میزنه خونه یارو میگه: بچه رو بیارین پولارو ببرین!

غضنفر میاد تهران،‌ یه دختر خوشگل میبینه،‌ بهش میگه:‌ خانم این دوست دختر که میگن شمایین؟!

غضنفر تو اتوبوس یه دختره خوشگل رو میبینه،‌ پیاده که میشه شماره اتوبوس رو بر میداره!

از غضنفر می‌پرسن: بلدی پیانو بزنی؟! میگه: نه. ولی یه داداش دارم... اونم نه!

غضنفر میره سربازی دور کلاش قرمزی

به غضنفر می گن خسته نباشی می گه اگه خسته باشم چه غلتی می کنی!؟

پسر غضنفر میگه بابا من دیشب خواب دیدم که نمره 20 گرفتم وتو به من 1000 تومانی دادی غضنفر بهش میگه اگه درس نخونی اون 1000تومانی رو ازت می گیرم

یروز به غضنفر می گن اگه دنیا رو بهت بدن چیکار میکنی میگه می فروشمش می رم خارج

یه روز غضنفر پیتزا میخوره شب بربری میاد به خوابش میگه؟بیوفا... دیگه دوستم نداری

به غضنفر مگن چرا فیل از سوراخ سوزن رد نمیشه
میگه چون ته دمش گره داره

به غضنفر میگن پشتت خاکیه میگه نه پس می خواستی آسفالت باشه؟!

غضنفر میره به دوست دخترش میگه امشب بیا خونه ما کسی نیست شب دختره میره هر چی در میزنه کسی خونه نبوده

غضنفر دزده را دنبال میکنه .ازش جلو میزنه

غضنفر عینکش رو دور دستش می چرخونه و بعد میزنه به چشماش و سرش گیج میره و می افته زمین!!

غضنفر میره تظاهرات میبینه شلوغه بر میگرده.

یک روز غضنفر زنگ میزنه خونه دوست دخترش شانس بد اوبابای دختره کوشی رابرمیداره.غضنفر حول میشه مگه:ساعت17و41دقیقه است

به غضنفر میگن میزاری پسرت بره دانشگاه .میگه :به شرطی که به درسش لطمه نخوره

 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • آبوم جدید علیرضا افتخاری با نام تو می آیی
    غضنفر
    کلیپ های تصویری برای موبایل
    تحقیقی درباره ی ناپلون بناپارت

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  • آوای آشنا

  •